amic curiós 397
Hola,
us escric perquè necesito saber més opinions a banda del que jo penso...
Tinc un amic desde primària, que sempre hem estat super units i sempre hem sigut millors amics. Però un día, fa poc temps, es va enfadar o millor dit, allunyar de mi, perquè ell, per algun motiu, havia interpretat que jo volia algo més que una amistad... i per tant va deixar de parlar-me.
Però resulta, que l'altre dia li vaig enviar un whatsapp dient que m'agradava el seu estat.. a partir d'aquell dia, va estar tres dies seguits parlant amb mi, dient-me que m'estimava molt, que haviem de quedar, que trobava a faltar parlar amb mi, que em donaria una abraçada...i la veritat es que jo vaig pensar que ell volia algo més a banda de l'amistad, per les coses que em deia, però no vaig dir res.
Però després de pasar aquests tres dies, li vaig parlar jo, i em va dir que només volia parlar amb mi si jo somniava amb ell... llavors a mi em va molestar i li vaig dir, i ell em va dir que, que a mi m'hagués molestat no li donaria importancia!
En resum, després d'estar tres dies parlant-me com mai havia fet, em deixa de parlar... jo penso que pot ser que estigués buscant alguna cosa, i " por interés te quiero andrés", o m'ha estat enganyant o no ho sé...
QUE OPINEU? QUE PENSEU QUE LI HA POGUT PASSAR? es molt estrany.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Sandruska,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És molt difícil endevinar què li ha passat pel cap a una persona si ella mateixa no t'ho diu. Per tant, ens centrarem en com ho has viscut tu. No sabem quina és la seva intenció en parlar amb tu, però tu has de valorar si t'has sentit còmode o no. Quines intencions tens amb ell? Només amistat o t'agradaria tenir-hi una relació de parella?
Quan sàpigues què és el que tu vols, podràs parlar amb ell i ser honesta. Llavors només dependrà de la seva situació i hauràs de respectar la seva resposta.
Una abraçada
www.consultajove.cat