complexe de...
Holaa! Tinc complexe de ser prima i alta, tots em diuen que soc alta m'ho recordan tot el dia a l'institut els pares, familiars... estic farta, a mi no m'agrada ser alta ja els hi he dit als meus pares per que parin de dir-mo ells diuen que ser-ho es una gran virtut, però no es així em fa vergonya ser-ho i no ho porto gens bé. Després hi ha el problema de que em diuen que soc molt prima, i no es veritat, perquè jo em veig grossa, a casa no tenim balança per poder pesar-me, i estic boja per anar a la farmacia o a casa d'una amiga, no estic gens comode amb el meu cos... Em podrieu dir que fer sisplau?
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et recomanaría molt que facis una visita al fòrum d'alimentació per veure les recomanacions que allà també et donen. A l'hora també et dic que de cos només en tenim un i hem de fer el que estigui a les nostres mans i siguins saludables per sentir-nos-hi còmodes (cuidar-nos, arreglar-nos com ens agrada, etc)!! Entenc com et sents, però pensa si et surt a compte recordar-te tantes vegades el dia les coses que no t'agraden de tu mateixa. També ho fas amb les positives? Més enllà del cos, has d'observar quina relació tens amb tu mateixa, és a dir,si et tractes bé a tu mateixa. Et mimes? et dius missatges positius? o cada cop que et poses al mirall et repeteixes que tens un cos horrible? És tan horrible com dius? Sobre la balança et diría que si t'ha ajudat a solucionar el problema el pesar-te. Prova de mantenir un estil de vida saludable: menjar 5 cops al dia, fer exercici, cuidar l'aspecte físic ressaltant allò que si que t'agrada, etc. Observa també com està la teva vida en altres àrees i intenta treure el màxim suc de les coses que et poden ajudar a disfrutar. Et recomano que et miris aquest video:
W2YesZbw QUÈ EN PENSES?? Podria ser que a vegades això ens passes a nosaltres mateixos? ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat