Nose que fer
Hola, tengo 15 años y estoy confundida..
Haber tengo novio y no estoy muy bien con el, estamos casi todos los días discutiendo y habeces me hace sentirme como una mierda. El problema aquí es que me esta empezando a gustar mi vecino, la otra noche mi vecino y yo nos fuimos de fiesta juntos y hubo mucho roze entre nosotros.
La cuestión es que nose si dejar a mi novio e ir a por mi vecino o quedarme cn mi novio y olvidarme del otro, tampoco se si mi veciono quiere algo conmigo, pero tampoco soy feliz del todo con mi novio.
Que puedo hacer? Graciias.
InterPersonal

Hola Neca,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sembla que tens un bon embolic! El més important és que tu estiguis bé. Recorda que una parella ens ha de fer sentir bé amb nosaltres mateixos, ha de ser una font de benestar i no de conflicte. El fet de tenir parella no implica que siguem més feliços i aquest tema l'hem de tenir clar.
Per tant, valora bé la relació actual amb la teva parella i pren la decisió que et faci estar millor. Després ja pensaràs en si vols apropar-te més al teu veí o no, o si vols guardar-te un temps per estar amb tu mateixa.
Una abraçada
www.consultajove.cat