Tenir mes energia!!!
Hola! Tinc un dubte, i és que jo sóc castellera, i últimament tinc molt poca energia als assajos i em canso ràpid, i no sé què berenar abans d'anar a assajar. Em podries dir quins aliments puc menjar abans d'anar a l'assaig per tenir més energia i força? Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Doncs de cara a estar en forma i tenir prou energia pels assajos és important que facis un bon berenar com, per exemple, fer un entrepà amb pernil, o formatge, o el que t'agradi, prendre alguna fruita/suc i/o un làctic, com un iogurt o un got de llet. Menja la quantitat que necessitis per sentir-te satisfeta i "aguantar" fins l'hora de sopar, però no cal que quedis supertipa. També és molt important que t'hidratis bé prenent suficient aigua. Pots anar variant els berenars, un altre dia pots menjar cereals amb llet o iogurt i fruita, per exemple. També és molt bona idea que incloguis un grapadet de fruits secs als teus berenars perquè són aliments molt energètics. Procura que siguin fruits secs naturals i sense sal afegida. I recorda que per tenir energia és important fer bé tots els àpats, no només els berenars. MOlts petons!!