Com puc aprimar-me les cuixes?
Hola bones, Tinc un problema, i es que com veureu al titol, necessito aprimar-me les cuixes, e provat anar amb bici, bueno anar en bici vaig cada dia, pero no en dona cap reultat, espero que em digueu is hi han mes metodes.
Petonts!
Sara Bujalance

Hola nuncaterindas01! A més de fer bicicleta hi ha altres esports que et poden ajudar a treballar cames com, per exemple, el patinatge o classes dirigides de step. De totes maneres, qualsevol esport t'anirà bé, el que cal és ser constant, tenir paciència (els resultats es noten passades setmanes i mesos) i combinar-ho amb un alimentació equilibrada. Tant important és fer esport com menjar bé. De totes maneres, recorda que el pes i la forma del cos també depenen d'un factor genètic que no podem canviar. A més, el cos femení implica tenir les cuixes més amples, de la mateixa manera que els nois, per ser nois, tenen més esquena, així que no t'obsessionis. En aquest enllaç tens altres exercicis que també et poden anar bé:
Molts petons!!