Dubtes i inseguretats
Hola! He conegut un noi pel facebook que ell coneix a la meva millor amiga, ens hem donat el whatsapps i parlem cada dia, però mai ens em vist, jo li agrado, i crec que ell a mi també, no estic segura perquè encara no ens hem vist, jo li he dit que sí m'agrada, tinc dubtes... quan ens veiem i si jo no li agrado? i si ell no m'agrada quan el vegi? estic feta un lio...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació has d'anar observant les coses com van. cada vegada que parleu o que feu un pas, l'has d'utilitzar per anar veient si t'agrada el noi, si et fa sentir bé, etc. No ho deixis tot a les seves mans , decideix tu també segons com et vas sentint. Vull dir: frena la por a si li agradaràs, i si no t'agrada a tu? És qüestió d'anar decidint sobre la marxa i confiant en com us aneu coneixent. Que t'agradi o agradar a una persona no és cosa d'un dia o d'algunes converses per watsupp, dóna't temps, quedeu i vés avaluant què passa abans de caure presa de l'amor. Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat