massa prima
Com ja sabeu ara es temps de fm's. I m'agrada un noi pero tots els seus amics, perque tothom sap que m'agrada, inclos ell, li diuen que no surti amb mi perque SOC MASSA PRIMA, es veritat, perque menjo poc,i soc un sac d'ossos i, mai m'engreixo perque menjo moltes grasses, tot i que tinc un bon cul i pits, uns pits que odio, ja que no semblen fets per mi, que puc fer?
no publicar el meu nom pliis
Sara Bujalance

Hola! El que sortirà publicat és el teu nickname, però no el teu nom. A veure, aquí hi ha dos coses. Per una banda hi ha el tema d'estar molt prima. Si realment estàs molt prima i et costa menjar el que has de fer és anar al metge, perquè el pes és un tema de salut i és molt important cuidar-la. Estar en baix pes pot tenir repercussions molt greus sobre la salut. Pel que fa al noi que t'agrada, passa del que diguin els altres. La gent no té dret a dir amb qui ha de sortir o no, i ell ha de tenir prou personalitat per decidir per sí mateix amb qui vol sortir o no. Així que si aquest noi no volgués sortir amb tu només perquè els altres li diuen que no ho faci, potser no val gaire la pena aleshores, oi?. Un altra cosa seria que ell realment no volgués sortir amb tu, aleshores el que has de pensar és que si no vol sortir amb tu no té perquè estar relacionat amb el teu pes, simplement li agrada un altre estil de noia, però segur que hi haurà altres nois als quals sí els agradaràs. Recorda que cap de nosaltres li podem agradar a tots, cada persona té els seus gustos! Molts petons!!