Impossible
Hola! Soc una noia de 13 anys, faig 1'65 i peso 65kg. Menjo molt quan ningu em controla (esmorzar) i intento no fer-ho i em sento superculpable pero es que m'encanta 😻. Ara aquest any, començaré a fer esport per veure si baixo de pes. No em costa gaire posarme en forma i de seguida m'aprimaria. Pero penso: he fet esport, puc permetre menjar mes. I aoxo no faig res, pero es que sinó em quedo amb gana!
A mes, la meva mare el diu indirectes i tal sobretot quan comprem roba "no creus que li queda millor a una nena mes.primeta?" "una 38 es molt,eh?" "no crec qie tinguin de la teva talla" etc. I jo em sento fatal. Que vols que hi fagi?
A mes, m'encamta cuinar galetes, cupcakes i pastissos. No ajuda gaire :(
Que puc fer? Uns menus? Esmorzar amb algu? Tot i aixi, no se... Perquè a casa meva tots estem un pel grassonets perque es algu genetic.
Moltes gracies!!
Sara Bujalance

Hola lola15! El primer que has de fer és parlar amb la teva mare i explicar-li com et sents, i com et senten els comentaris que et fan. Segur que ella te'ls fa amb molt afecte i no sap que et fan mal, així que cal que hi parlis per a que et pugui ajudar. Explica-li també que a vegades sents molta gana, sobretot quan estàs sola, i ja veuràs com t'entendrà i t'ajudarà. Quan hagis parlat amb ella et sentiràs millor. A part d'això, no t'amoïnis per la talla, una 38 és una tall molt normal, així que no t'has d'amoïnar. A més, les talles canvien en funció del fabricant i la botiga. Pel que fa a l'esmorzar, fer-ho acompanyada d'algú és una idea molt bona, parla-ho amb la mare a veure si ho podeu arreglar per trobar algú que esmorzi amb tu si ella no pot fer-ho. I pel que fa als pastissos, cupcakes, etc. cuina'ls si t'agrada fer-ho, l'únic que no en cuinis cada dia ;-) Fes-ho de tant en tant perquè són aliments que podem menjar perfectament, però no cada dia. I sobretot, recorda, parla amb la mare sobre com et sents, és el que més t'ajudarà. Molts petons!!