M'agradariaa tenir el ventre pla.
Hola, tinc 17 anys, i soc bastant baixeta per la meva edad. faig 1'60 i peso 1'46. El meu pes es poc, i per aixó mai estic agust amb el meu cos. Estic prima de tot arreu, i ja m'agrada aixi com estic, pero tinc panxa i nosé perque. Ara ja fa un any que no faig esport pels estudis.. pero l'any passat, feia esport uns 5 dies a la setmana, i seguia tenint la mateixa panxa.. Noosé perque la gent pot tenir la panxa plana i jo no..
M'agradaria que em donguéssiu consells per poder-ho aconseguir, sempre m'he preguntat si hi haurien unes pastilles així per disminuir la grassa de la panxa o alguna cosa..
Esque vui tenir el ventre pla i es missió impossible, em sembla que soc aixi de constitució, i em sento malament amb mi mateixa perque no puc portar camisetes amb la panxa descoverta..
necessito algun consell, pero lo de sempre ja m'ho se: dieta equilibrada i esport.. Ja ho feia i no va servir, alguna idea més? Gràcies
Sara Bujalance

Hola lux1! Doncs a més de menjar bé i fer esport el que pots provar és fer exercicis que t'ajudin a treballar la panxa concretament com les abdominals, exercicis amb un hula-hoop o exercicis com aquests:
Pensa que també és important menjar prou fibra (fruita, verdures, llegums, pa i farines integrals) de cara a que l'aparell digestiu treballi bé i no s'infli la panxa. També és important beure prou aigua.
Recorda també que la forma del cos també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar, i que per això insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. A més, amb el pes que tens és impossible que tinguis molta panxa, així que jo de tu no hi pensaria gaire perquè com més t'hi obsessiones més panxa t'hi veuràs tot i no tenir-ne. Molts petons!!