EM SENTO CANSADA
Hola, durant el curs passat (2n ESO) vaig fer molt d'esport (dansa i natació) quinze hores semanals aproximadament. I quan arribava a casa a les 22h estava molt cansada i em quedava tota la setmana per davant.
La primera hora de classe estava molt adormida i em trobava malament. No se si deixar alguns d'aquests esports o si hi ha algun tipus d'alimentació que m'ajudi a estar menys cansada o que ajudi a millorar el meu rendiment.
Espero que em puguis ajudar, i ja se que aquesta consulta no és exactament sobre alimentació.
GRÀCIES, ANÒNIM
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que 15 hores setmanals d'esports són moltes hores tenint en compte que ja vas moltes hores a classe. Crec que seria una bona idea reduir una miqueta totes aquestes hores. Parla amb els pares i explica'ls com et trobes, segur que els hi semblarà bé que facis menys hores. A part d'això també és important que mengis bé per tenir prou energia per fer-ho tot, però la veritat és que per molt bé que mengis amb tantes hores d'esport acabaries cansada igual mengessis com mengessis, així que la millor solució és, com et deia, no fer tantes hores d'esport i poder arribar a casa una mica abans. Molts petons!!