Em sento com una merda
Primer de tot gracies per respondre la meva consulta.
Basicament us explicare les meves 3 ultimes setmanes.
Fa tres setmanes li vaig dir a la meva cosina k soc gay (es la unica persona k ho sap i li vaig dir per whatsapp) i fa dues setmanes vam kedar tota la familia per celebrar el meu aniversari (14 anys). Alla ella em va ensenyar dues fotos d'un nen (diguemli pepe, per no posar noms) k es super super guaaaapu i li vaig dir a la meva cosina k me les passes per whatsapp. Llavors ella, amb tota la bona fè del mon li va preguntar si ell era gay i li va dir k podia ser. Llavors em va dir k ella havia kedat amb ell i quan li va tornar a preguntar li va dir k no i alla va ser kuan em vaig començar a enfonsar. Pero sque aixo no es tot, tambe em va dir k en pepe anava per la meva cosina i k es volia liar amb ella, en aquell moment em vaig acabar de ensorrar. Vaig borrar totes les comberses de whatsapp k vaig tenir amb la meva cosina i la vaig bloquejar pq stava molt enfadat. Pero sque tampoc es culpa de la meva cosina k en pepe no sigui gay i k vaigui per ella i no se k fer perque em sento cm diu el titol cm una merda.
InterPersonal

Hola
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenem que et sentissis dolgut amb la teva cosina, però com tu dius, ella no en té cap culpa. No és fàcil acceptar que la persona que ens agrada no senti el mateix per nosatres, però no podem obligar ningú a estimar-nos, no creus?
Deixa passar uns dies i centra't en tu, en fer coses que t'agradin i et facin sentir bé. Veuràs com mica en mica aconseguiràs oblidar-te d'aquest noi.
Per altra banda, hauries de parlar amb la teva cosina, no creus? Si ara encara estàs enfadat o dolgut, pots enviar-li un missatge dient que encara et fa mal parlar amb ella i que et doni una mica d'espai. Quan estiguis més serè, parla-hi i explica-li com et vas sentir. Segur que ella ho entendrà.
Una abraçada!
www.consultajove.cat