Què puc fer?
Hola, tinc un gran problema i m'agradaria que m'ajudessiu.Quan faig esport em canso fàcilment, si haig de còrrer durant 5 minuts, als primers 3 minuts ja estic cansada i tinc flato. Si haig de caminar de casa meva a l'institut que són uns 70 metres també em canso.Jo no faig esport ni res però esque abans tampoc en feia i no em cansava tan ràpidament com ara. Necessito que em donis un bon consell perquè d'aquí un mes ja començarà l'institut i el meu profe d'educació física ens fa córrer molt!! Moltiiisimes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Fanatica00! Doncs sembla que tens el cos en baixa forma. La millor manera de recuperar la forma és començar a fer esport de manera gradual i progressiva. Tria un esport que t'agradi i comença suau i ves incrementant. Per exemple, si tries fer bici, comença amb estones curtes, 30 minuts i camins plans, després ves fent 45 minuts, després 1 hora i a mida que vagis trobant-te més forta ves buscant pujades i baixades també. De totes maneres, el que també has de fer és anar al metge i comentar-li per descartar problemes com asma o anèmia, per exemple. Molts petons!!