Contesteu abans possible :* ( neens =( )
Holiwiiii!!!! Primer de tot mencanta adolescents.cat.
Segon (el problemaa) Aver jo aquest any me quedat per casa i bueno vai anar a les colonies de adolescents.cat. La cosa es que per el meu poble nomes viuen gent gran i alguns adolescents(pero de 17 anys...(Jo tinc 12) En cas d'aquest any es que he vist que han vingut alguns nens a pasaro amb els seus avis...I clar per fer amics m'agradaria ferme amiga d'algun d'ells (tambe perque hi ha un molt guapuu). Jo mi vull acostar amb ells a parlar, pero esque soc molt timida ='( Feia aquest consoltori per si em podieu dir com acostarmi a parlar amb ells (se que sembla facil fer amics pero soc timida perque em preocupa el que pensi la gent de mi)
Gracies per llegiro, i si us plau contesteu contra abans possible (que vull disfruta el que quedi d'estiu)
mooooolt petooons :*:*:* *-*
PD: Osentu per les faltes
@Seekinghappiness
InterPersonal

Hola Seeking_happiness!
Primer de tot disculpa el nostre retard en la resposta.
Si alguna cosa volem, hem de fer alguna cosa per aconseguir-ho. Per tant, si el teu objectiu és conèixer aquests nens que han vingut a passar l'estiu al poble el que et proposem és que t'hi acostis sense vergonya. Segurament ells també tenen ganes de conèixer gent nova per passar-ho bé durant l'estiu. Interessa't per les seves aficions, proposa'ls fer alguna activitat tots junts... i sobretot sigues sempre tu mateixa, no deixis que l'opinió dels altres et faci tirar endarrere!
Esperem que hagis pogut conèixer aquests nens i hagis passat un estiu fantàstic! Aprofita els dies que encara queden de vacances! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat
seeking_happiness
Moltes Graciies!!!!!!