MATES.
Hola! Ja se que aquest no és el tipus de consulta que acostumeu a rebre, però...
Jo acostumo a treure molt bones notes, però vaig bastant fluixa en mates; i els meus pares estan obsessionats amb els estudis, sobretot el meu pare.
Bé, doncs el cas és que el meu pare m'obliga CADA DIA a fer dues hores de fitxes de mates i resums. M'està arruinant les vacances. Ultimament només penso en mates mates mates i estic de mas mal humor.
Siusplau ajudeu-me, estic desesperada! Moltes gràcies!(m'agradaria ser anònima siusplau)
PD: A més, aquest divendres m'en vaig al meu poble, i jo ja estava contant els dies que faltaven per anar-hi (i deixar de fer mates) però ara fa uns dies que m'estan dient que m'hauré d'endur els deures! :(
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Fa dies que vas fer-nos la consulta i esperem que haguessis pogut arribar a un acord amb els teus pares. Pensa que els dies tenen moltes hores i si t'organitzes bé pots dedicar una estoneta cada dia a estudiar i repassar una mica de mates i després tenir tot el temps lliure per estar amb els amics i amigues del poble i fer allò que et vingui de gust. Parla amb els teus pares i planteja'ls com t'agradaria organitzar-te per tenir temps de tot!
Esperem que hagis tingut unes bones vacances i puguis gaudir dels pocs dies que encara queden! ;)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat