Amor
Hola, em dic Lola i tinc 16 anys. Bé, en aquests moments estic començant algo amb un noi. Ja fa un any que parlem, perque abans ens explicavem els nostres amors i desamors... En fi, que més o menys a principis d'estiu vam començar a "tontejar" pero vam acabar barellats. Van començar les classes i anem a la mateixa, a principi de curs no parlavem, pero un dia vam començar a parlar una mica, per educacio, i una cosa va portar a l'altre fins ara, que estem començant algo... El problema es que no se que tenim, perque volem estar junts, pero sense estar-ho, es a dir, no volem estar amb ningu més, no volem que sigui no-serio, pero no volem tenir una relacio.. Es tot molt complicat!
La meva pregunta es: Des de el teu punt de vista extern, que tenim?
InterPersonal

Hola Lola!
Les relacions les defineixen les persones, tot i que des de fora totes les parelles siguin iguals, cadascuna té les seves pròpies regles i normes, no totes són iguals. Per tant, està a les vostres mans decidir quin tipus de relació voleu tenir. El més important és que els dos tingueu clar què voleu i que alhora de proposar-ho els dos hi estigueu d'acord, ja que si no és així, haureu de pactar una solució que us agradi als dos per igual. No us agobieu massa per aquest tema ja que al llarg del temps qualsevol norma és pot canviar o modificar. Imagina't que decidiu tenir una relació oberta (esteu junts però els dos podeu anar amb altres persones) però al cap d'uns mesos, pel que sigui a tu no et sembla bé, doncs es parla i es mira d'arribar a un nou acord.
Espero haver-me explicat, ja que és un tema que dóna molt de si. No us agobieu per definir la relació de cares als altres, els que hi heu d'estar còmodes i d'acord sou només vosaltres dos. Per tant busqueu la manera de tenir clara quines és la vostra relació i com ho fareu perquè us hi sentiu bé els dos. Segur que us en sortireu!
Molta sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat