que pasaria si...
hola!!
bueno, ara mateix tinc un cacao mental que... bufff... la meva historia es de pelicula... tu resumire, prk sino mai acabaria de escriure...
tot va començar per voltants de maig, em vaig enamorar del meu amic, i pr principis de juny ens vam declarar, em vaig sentir super especial, era com un somni tot, el nen que m'agrada anava per mi saps? pero despres, vaig dubtar de sobre si m'agradava o no, i li vaig dir. 4 dies despres de dirli que no m'agradava, va començar a sortir am una amiga, tot i que no van durar gaire...
despres, vam anar a una festa, i un amic em va dir que vaig estar toot el rato tontejant amb ell......
i alla va ser quan em vaig donar conte de que... tornaba a estar enamorada de ell.
per la festa major vam estar super units, fentus bromes, tot el ratu junts... i una amiga que tenim en comu va dir
-vosaltres acabareu sortint.
allo va ser la pitjor cosa que va poder dir, prk es va cabrejar amb mi, i em va bloquejar....
se que tu no saps la resposta, pro necesitu la teva ajuda. se que ell encaraa va pr la meva amiga, ell u reconeix, pro esk sempre estem junts, em sentu tant especial amb ell... es el meu millor amic, no el puc perdre.
InterPersonal

Hola Anouk03!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Per què es va enfadar amb tu si el comentari el va fer una amiga? Li has preguntat?
Com saps, l'única manera que tenim per saber que sent exactament en aquests moments és preguntant-li directament a ell. Has de valorar si vols que segueixi sent el teu millor amic o bé vols arriscar-te a tornar a intentar tenir alguna cosa amb ell. Posa en una balança pros i contres i decideix que és el que vols fer i si vols assumir el risc que comporta.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat