cansada de ser la millor amiga dels nois
Hola,
Primer gracies per tot!!!
Del que jo estic cansada es que, sempre soc la millor amiga dels nois, i això em fa molta ràbia.
Se que tinc tretze anys i que ara tot el tema de novios mai va en serio ...
Però perquè els nois nomes es fixen en el físic? Ningú mai ma dit que sóc guapa, ni me fet mai un petó a la boca, es veritat que soc molt romàntica i porto esperant molt de temps...
Però com tinc una mica de sobra pes, hi tampoc soc guapa, ningú es fixa en mi, peró en canvi si que tinc una caràcter molt extravertit!!!Però això en canvi els nois no ho veuen!!!!
Quan trigaran a deixar de veure nomes el físic i mirar al interior de les persones??
InterPersonal

Hola Marutxi!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per la confiança!
No hauríem de generalitzar tant, ja que, encara que t'ho sembli, no és cert que els nois només es fixen en el físic.
Com saps el primer pas per agradar a algú és estimar-se i acceptar-se un mateix! Segur que ets una noia molt guapa, i no només això! Segur que ets una bona amiga, una persona en la qual es pot confiar, que té les coses clares... I és important que abans de trobar l’amor, t’estimis i t’agradis tal com ets. Això t’ajudarà molt!
Surt amb els amics i amigues, passa-t’ho bé i no desesperis, ets molt jove i l’amor arribarà quan menys t’ho esperis! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat