Patinatge
Hola! Primer de tot, gràcies per atendre'm i intentar ajudar-me. T'explico: faig patinatge des de fa 10 anys i no tinc cap queixa del meu cos, el problema està en que les meves cames, en especial les cuixes, se m'han tonificat molt. Sé que no és greix, sinó múscul però quan em miro al mirall em noto les cuixes molt i molt grans. hi hauria cap manera de no tonificar-les tant i fer-les més petites? Moltíssimes gràcies. Petoons!
Sara Bujalance

Hola! Doncs és complicat "aprimar" un cos musculat, la única solució seria fer una mica menys d'esport, però la veritat és que no val la pena perquè l'esport és molt bo per la salut, és divertit i ens ajuda a mantenir un bon tipus. El millor que pots fer és valorar positivament les teves cames. T'asseguro que unes cames treballades i atlètiques són l'enveja de molta gent, així que jo de tu les aprofitaria. De totes maneres, si et fa mania, el que pots fer és ajudar-te de la roba per estilitzar-les. Per exemple, fes servir una mica de taconet, posat texans i pantalons ajustats (però no embotifarrada, que puguis respirar!), fes servir mitges negres i fosques amb sabates del mateix color que les mitges (això fa semblar les cames més llargues), i fes servir pantalons de cintura alta (o com a mínim no de cintura massa baixa), per exemple. Molts petons!!