Sóc bisexuual??👭👫
Hola, sóc l'Anna i tinc 15 anys. Des de fa ja un temps m'he començat a interesar per les noies, a mi sempre m'han agradat els nois i ho segueixen fent, però s'ha despertat algo en mi que li atrauen les noies. Ho sé per què m'he quedat pillada per la meva entrenadora, però em treu uns 7 anys...
Necessito retrobar-me.
Gràcies i petons adolèscents :)
InterPersonal

Hola Anna!
Durant l'adolescència es poden sentir moltes coses perquè és un moment emocionalment molt important i potent, a causa dels canvis hormonals i psicològics que vivim.
Quan creixem anem coneixent gent que ens agrada o atrau, i trobem persones que ens poden generen certes sensacions, sigui un noi o una noia. I d’altra banda, hi ha persones de les quals ens enamorem i ens plantegem, a més, tenir una relació de parella. Per tant, aquestes sensacions que tens tant cap a nois com noies no és res estrany ni ha de significar que siguis bisexual.
La societat o la gent ens pressiona per definir-nos i a vegades ens sentim “obligats” a ficar-nos una etiqueta i dir què som (si homosexuals, heterosexuals o bisexuals). Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge d’aquestes etiquetes, ja que amb el temps sabràs qui t’agrada realment.
Una abraçada ben forta i bon estiu Anna!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat