Vida o mort?
Hola, em dic Maria i tinc 13 anys i neccesito ajuda per aixo:
M'estic cansant de viure, a l'escola pateixo bulling,es fiquen amb mi per ser adoptada, em faig talls no masa profunds pero em faig talls, m'automedico pastilles... Tambe tinc la autoestima superbaixa, em fico nerviosa per tot, em veig gorda, tinc un germà amb TDAH q em posa nerviosa i aixo fa q sem treguin les ganes de viure. A l'escola tampoc tinc amigues i a cas no m'entenen.
Que puc fer: ferme el tall definitiu o continuar vivint en un mon on ningu em vol??
Gracies
InterPersonal

Hola! No vull que pensis que en aquest món ningú et vol perquè n'estic 100% segura que això no és així. Potser no t'ho demostren com a tu t'agradaria però, encara que ara no ho vegis, hi ha més d'una persona que si et vol en aquest món. D'acord? Mira, això és el que has de fer. Primer de tot parla amb els teus pares d'aquest estat d'ànim que tens i del que fas (tallar-te) per sentir-te una mica millor, sigues molt sincera amb ells. A vegades els adults estem tan preocupats pels nostres problemes que no ens adonem del que passa al nostre voltant, però això no vol dir que no ens interessi. Dona'ls-hi la oportunitat d'ajudar-te, però perquè puguin fer-ho primer han de saber què et passa. Pel tema de l'escola, parla amb el teu tutor o tutora, si pel que sigui no t'hi entens o no t'acaba de donar prou confiança, busca un professor amb qui confiis, i un altra vegada el mateix, sigues sincera, diga-li de veritat el que sennts i el que et passa. entre tots t'ajudaran, n'estic segura i buscaran la manera de fer-te sentir millor. No descarteu la possibilitat de que vagis a veure un psicòleg que t'ajudi a entendre què et passa i com ho pots solucionar.
No et desanimis, tot i que ara ho vegis tot negre, no et rendeixis, ves pas a pas i veuràs que de mica en mica les coses milloraran.
Molts i molts ànims i una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat