Com em puc engordar?
Hola , tinc 14 anys i em vec que estic molt prima medeixo 1,60 i peso 42kg , les meves amigues em diuen que estic molt prima i que els nois noi els i agrada les ties aixi pero a pessar que menjo molt no i a manera que em pugui engordar .
Els nois em diuen que estic bepero sincerament crec que o fan perque jo estigui be , ja que cuan em pesso em venen vaixons.
Espero que em pugueu ajudar.
Petons!
Sara Bujalance

Hola Laura! Estàs prima però si menges de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana), et trobes bé i el metge troba que la teva salut està bé no t'has d'amoïnar. Pensa que el pes i la forma del cos depenen en molt bona part d'un tema genètic que no podem canviar. Per això hi ha persones que són primes per genètica i tot i menjar molt no engreixen, com sembla ser el teu cas. Al revés també passa, trobem persones amb tendència genètica al sobrepes i no aconsegueixen aprimar tot i intentar-ho. També és important que recordis que la bellesa d'un cos no té a veure només amb el pes, també és important la forma del cos en general, la cara, el cabell, l'actitud.... I jo de tu no em preocuparia gaire perquè encara ets joveneta i el teu cos s'ha de desenvolupar. Ja veuràs com en els propers anys el teu cos anirà prenent més "forma" tot i que potser no engreixis gaire, tingues paciència. Molts petons!!