...si?...hola?ajuda?.avorrida. farta-
Hola,sóc una noia que vaig fer una consulta i em vas dir que podia trucar, però em fa molta vergonya i avui he estat apunt de fer-ho, però em fa molta vergonya... però és que necessito parlar amb algú... es pot trucar per això? per necessitar parlar amb algú?
Mira l'any passat o l'altre també vaig trucar i no vam concretar res,vaig explicar què em passava i tal però també era l'estiu i em van dir que tornés a truqués passat un mes o així, que pensés en el que m'havien dit (més o menys va anar així), però no ho vaig fer pq tampoc podia anar-hi i aquí estic...
pe`ro ja vaig al psicòleg, però em vas posar: si necessites parlar pots trucar-nos a: tal tal tal..
però és que em fa por ser pesada, o que tingueu molt sentit tot... o no sé....
mira el meu horari que he fet avui (ho tinc apuntat com a pitjor moment del dia): de 9 a 10: llegir, esmorzar, esperar que siguin les 10.
de 10 a 12:10: Ordinador..
de 12: 10 a 13:00: Dormir, estirada al llit, pensar...
de 13:00 a 14:00 ordinador, avorriment...
Ara aviat seran les 14:00 bàsicament el meu dia a dia és així. i pensant què menjar, passar gana, menjar massa. entre altres coses.
no vull dir-te quina consulta vaig fer, però també ho pots imaginar tot i que no sé si ho imaginaràs.
en resum em fa molta vergonya... però... puc trucar? o què?..... jo ara fins a finals de setembre no tinc h amb la psico i porto del juny... i em sento molt sola...
Sara Bujalance

Hola! I tant que pots trucar! Sempre que vulguis! A Fundació Imatge i Autoestima estem per ajudar a tothom que contacti amb nosaltres. De cap de les maneres et fas pesada, al contrari, sabem que costa parlar d'això i valorem l'esforç i la valentia a l'hora d'explicar-ho. Jo no hi sóc sempre a la Fundació, però si no hi sóc jo, qualsevol de les meves companyes t'atendrà encantada. Durant el mes d'agost no hi hem estat perquè hem tancat per vacances, però des del dia 01 de setembre tornem a ser-hi. Sé que el tema del menjar t'ho fa passar malament i em sap molt de greu perquè et mereixes ser feliç. Truca'ns i mirem de buscar una solució, ok? El nostre telèfon és el 93 454 91 09. Molts petons!!