M'estima? <3
Mira, tinc un dubte (no se si ha d'estar aquesta categoria o a la de sexualitat, però és igual).
L'altre dia estàvem a classe, i el noi que m'agrada s'asseu davant meu. La qüestió és que em va agafar l'estoig de conya i li va dir a una amiga meva que el passes. Cada dia feia el mateix, i al final li vaig dir (al noi que m'agrada):
- Tiu ja n'estic cansada. Torneu-me l'estoig.
Quan vaig veure de la forma que em mirava, vaig veure tristesa o dolor, no ho se ben be. Però ell em va dir (em va encantar):
- Vols que li vagi a agafar l'estoig? O vols que la piqui?
Em vaig emocionar i casi em poso a cridar d'alegria, es va interessar en donar-me l'estoig, un altre tiu no ho hauria fet(hauria passat)
Creus que significa alguna cosa? O tant sols va ser per tornar-me'l?.
També ho dic perquè a una altra classe vaig al seu costat i a l'altre una amiga meva. O sigui:
AMIGA JO ELL
Però tots en una mateixa taula. Sempre estem parlant i fa tonteries per fer-me riure.
Significa alguna cosa?
Merci!! (Sento haver fet tanta parrafada)
InterPersonal

Hola! Aquestes sensacions que et transmet aquest noi segurament són certes, vull dir que per començar li caus bé segur, ara, el que no puc és assegurar-te que li agrades, això requereix un anàlisi més profund. Pel que m'expliques sembla que es sent molt bé amb tu i que és molt atent i aquestes coses. A vegades passa que utilitzem l'humor per acostar-nos a la gent que ens agrada, és una bona manera de superar la timidesa que aquestes situacions ens provoquen, però per saber-ho del cert el millor que pots fer és donar-li alguna pista tu també, així podràs saber si l'interesses o només és una bona amistat. Heu quedat mai fora de classe? Us veieu en altres llocs que no siguin les classes? Prova d'acostar-hi en altres situacions i així poder anar esbrinant més coses d'ell.
Molta sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat