2 preguntes, no se perque em passa, AJUDA SISPLAU
Hola:)
m'agradaria preguntar dos coses. La primera es, medio 1'63 i peso 62kg peso molt? me tinc que aprimar mes?
I tambe m'agradaria saber perque no puc vomitar, vaig anar a una festa una amiga meva em va voler fer vomitar pero no ho va aconsiguir de cap manera ho va passar molt malament i avui tenia moltes ganes de vomitar i no he pogut.... I no ho entenc:S em passa algo?? es normal?
Sara Bujalance

Hola! Contesto per parts:
1- El teu pes està bé, no necessites aprimar res, ja estàs bé com estàs!
2- Es normal que no poguessis vomitar. Hi ha persones a les que els hi costa molt, i tot i trobar-se molt malament el cos no ho treu. En canvi hi ha altres persones que el seu cos té més facilitat. Això varia de persona a persona. De totes maneres, si un es troba malament de la panxa, pot prendre una camamilla o estirar-se i esperar a que passi. I per últim, a vegades hi ha persones que vomiten creient que el vòmit aprima i és mentida. Vomitar ni engreixa ni aprima, i vomitar de forma regular és MOLT perillós per a la salut perquè es pot arribar, fins i tot, a patir una aturada cardíaca. Molts petons!!