Pfff.. 😢😞Ajuda.. Sweet17
hola... vull saber si es normal que hagi pesast 57.5 es a dir desde els 14 anys e pesat 62 no mes ni menys,i es clar a ra tinc 15/16 i e estat com dos setmanes sense menjar res i e baxat a 57 i em se tu ve, pro avui e menjat tant que e pugat tres kl i em miro al mirall i em miro molt mes gorda, es com si hages engortar el triple i nose que fer em pots ajudar sisplau mersi....😞❤
Sara Bujalance

Hola sweet17! El que t'està passant no és normal. La baixada de pes que has fet, deixar de menjar, veure't grassa en el mirall.... Tot això que t'està passant pot estar relacionat amb un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són molt greus i fan molt de mal a la persona que les pateix. A mida que va passant el temps el trastorn es va fent cada cop més greu i és més difícil sortir-ne. Per evitar aquest problema tan gros el que necessites fer és parlar amb la teva gent de confiança sobre com et sents. Parla sobre com et sents amb els teus pares, familiars, amics, professors... Compartir-ho amb ells evitarà que pateixis un trastorn de la conducta alimentària. I per mantenir-se prim no s'ha de deixar de menjar, sinó que s'ha de menjar equilibrat i bé. Deixar de menjar només fa que, tard o d'hora, acabis fent un afartament i menjant de cop tot el que no has menjat abans. Molts ànims i molts petons!!