Tinc 14 anys i tinc estries a les cuixes
Hola
Tinc un problema , tinc 14 anys i tinc estries a les cuixes. Jo peso uns 60 quilos i mesuro 1,60 . Em podríeu donar algun consell per que les estries desapareguessin us o apareixeria molt.
Si us plau necessito ajuda , gracies :)
Sara Bujalance

Hola darkhorse! Les estries són una mena de cicatrius que surten a la pell quan aquesta s'estira de forma ràpida, per això és habitual que surtin en edat de creixement, o durant l'embaràs o si es fan baixades o pujades de pes massa brusques. Un cop han sortit són difícils de treure però es poden reduir una mica i evitar-ne de noves hidratant bé la pell tant per dintre com per fora. Beu prou aigua i posat cada dia crema hidratant al cos. Qualsevol crema t'anirà bé, el més important és ser constant. A més de les cremes també pots fer servir olis, com el de rosa mosqueta, per exemple. Molts petons!!