Estries
Hola, soc una noia de 13 anys ja casi cap a 14. Tinc un problema, tinc moltes estries per: els pits, maluc, etc.
Ja se que tinc que acceptarme com soc i que igual les estries sempre les tindre, pero em fa cosa anar a la piscina o a la platja perque s'ha mostren molt les estries perque porto bikini. I no m'agrada gens, les meves amigues no tenen o no tant com jo i em molesta que jo sigui l'unica :(
M'agradaria si em podeu recomenar alguna crema o algun exercisi per eliminar les estries. Ho agrairia moltissim ! :)
Elena Crespi

Hola raquel03. Pel tema estries hauries d'anar al dermatòleg ja que nosaltres no som expertes en aquest tema.
De totes maneres, pel que sabem, les estries, com moltbé dius, no es poden eliminar, per tant dubto que hi hagi res que te les pugui fermarxar.
Dius que ets l'única però si mires al teu voltant veuràs que totes les noies i els nois tenim estries: les grasses, les primes, les altes, les baixes... lesestries formen part de la nostra pell perquè quan hi ha un canvi sol aparèixer una estria. Per tant, et diria que nomiris amb ulls tan crítics les estries que tens i intentis gaudir més delt emps de piscina i de platja. que unes estries no frenin que pugis gaudir de l'aigua i del sol!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres