no se que sento
últimament parlo per whatsapp amb un noi, i la veritat es que no se realment si m'agrada o es un caprixo... un dia li vaig insinuar que no m'importaria liar-me amb ell i em va dir que ara mateix no busca res perque te moltes coses al cap.
la cosa esta en que sempre fem broma i a vegades fins i tot em posa noms carinyosos i no sé com prende-m'ho...
estic feta un embolic, ajuda siusplau!
gracies
InterPersonal

Hola Clarita:3!!! Pel que m'expliques, ell si que ho té clar! Ell ja t'ha dit que no busca res, però pel que veig si que vol ser el teu amic. si els teus sentiments van més enllà que una simple amistat i tens por a passar-ho malament, l'hi hauries de dir.
Ja sé que pot ser molt dolorós que algú et rebutgi, però ara mateix crec que ell ha sigut molt valent i sincer amb els seus sentiments cap a tu i per tant ara és a tu a qui et toca decidir si continuar com a amiga seva o tallar-ho per no enamorar-te més d'un noi que ja t'ha dit que no vol res amb tu,...
Ànims!
Marina Marull, psicòla a InterPersonal Vic. www.interpersonal.cat/marina.marullpsicologa@facebook.com