LESBIANA?
Hola,
Tinc una consulta que segurament et sorprendrá, i es que tinc un problema, quan tenia 12 anys va venir a l'escola una professora de practiques d'uns 22 anys, ella era professora de practiques de la classe del costat, llavors la meva professora va agafar baixa i aquesta professora venia a fer-mos classes. Jo a les seves classes estava nerviosa, perque cada cop que la veia sentia com papallones a l'estomec.
Aixo mai m'ha passat amb cap noi, i encara que jo pense que pot ser soc lesbiana tampoc m'accepto a mi mateix, vull dir, que no vull ser lesbiana encara que ho siga. no se si m'he explicat molt be pero ho ho intentat.
Adeu
Merci!!
Elena Crespi

Hola anna, com estàs?
Els enamoraments amb els professors i les professores són habituals, són una figura que sol atraure molt als alumnes. Pertant, és normalque et passés.
Sobre si ets lesbiana o no, no ho sabem, has de deixar que el temps iles situacionst'ajudin a posar les coses al seu lloc.
el que està clar és que si ets lesbiana, per molt que vulguis intentar no ser-ho... no ho aconseguiras: un no es fa o es deixa de fer homosexual o heterosexual.
Per tant, si segueixes amb aquests dubtes al llarg del temps, et deixo la web d'uns companys que et poden ajudar moltíssim:
www.facebook.com/afirmatLGTB
Una abraçada i fins aviat!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres