Home gran
Hola! Tinc 15 anys.
Normalment cada setmana vaig a una botiga a comprar i per tant els treballadors ja em coneixen i son molt simpatics. Pero hi ha un que crec que ho és massa, sovint em fa "regals", em somriu sempre que el miro, esta atent a que estigui tot al meu gust i coses així. Deu tenir uns 30 i pico d'anys. Un altre cosa es que l'home tampoc em desagrada, vull dir, no em liaria amb ell ni faria res amb ell pero té un punt de morbo. Que faig? Tot i que "m'agrada" una mica aquest rotllo, tampoc m'acaba de fer sentir cómoda quan hi vaig.
Elena Crespi

Hola Maruna10!
Pel que sembla aquest home té, coma mínim, el dobled'anys que tu, per tant, si ell intenta fer alguna cosa amb tu (del tipus: miradetes, somriures, regals... o alguna cosa més) estaríem parlant d'una situació d'abús.
Des d'Interpersonal et recomanem que no acceptis mésreglas d'aquest home, per si de cas. que ell vulgui que estiguis ben atesa ésfantàstic perquè coma clienta de la botiga és important que ho estiguis peròd'aquí a que et faci regalets ja és un altre tema.
Aquí és on, sobretot les noies, hem d'aprendre a dir que no. "No gràcies". Sempre sent molt educada. I si t'insisteix perquè ho agafis, dient-li "no ho vull" ja n'hi ha prou. si insisteix massa, t'has de mantenir en el no. és important. Sobretot perquè és important que esituis còmode amb el que fas i si veus que et faregals i miradetes que no et fan sentir bé, ha de ser la teva opinió el que preval i no dir-li que si per no quedarmalament o perquè et sap greu.
Gràcies per la confiança i sigues valenta!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres