Pes ideal
Hola,
sóc una noia de 15 anys i medeixo 1,68 i peso 55kg, tinc una mica de panxa i no sé si estic be de pes, m'agradaria aprimar-me una mica, però em costa perquè menjo bastant i soc bastant golafre
Sara Bujalance

Hola mumu! El teu pes està bé, estàs prima! No necessites aprimar res, si ho fessis podries tenir molts problemes de salut. Menjar bastant a la teva edat és normal perquè estàs en edat de creixement i el teu cos necessita nutrients (si no tinguessis gana seria estrany), i pel que fa a les coses dolces, les pots menjar perfectament, l'únic que no és convenient és abusar-ne. Sobretot no intentis "prohibir-te" les coses que t'agraden, perquè aleshores encara en tindràs més ganes. Menja-les sense por ni culpa, només tenint en compte que no és saludable abusar-ne menjant molt. Molts petons!!