Grans , punts negres i mes.
Hola, fa dies que em plantejo preguntar aixo. Tinc molts grans a l'avantbraç i no ho soporto. Es normal aixo amb 12 anys? Els del meu entorn no en tenen. Voldria saber si hi ha algun menjar o crema molt recomanada per eliminar-ho.
Aprofitant la consulta, m'agradaria saber si hi ha trucs per que els Punts negres i grans del nas desapareguin, ja que en tinc i em fan mal. Fa poc en vaig tenir un per culpa de les roçadures amb les ulleres i per aixo tinc curiositat per si amb 13 anys que estic a punt de fer ja puc començar a mirar llentilles.
I per últim tinc un dubte per el meu cabell (ja se que en porto molts ja). Em vull tenyir les puntes de colorins pero no se si ferme colors pastel junt amb grisos o californianes per el meu to de cabell (aquesta pregunta va mes per els que comentan que em donguin la seva opinió) i ara per tu, si em fes algo de aixo m'esgavellaria els cabells molt?
Moltes gràcies per atendre tantes consultes en una! Espero resposta💕
Sara Bujalance

Hola! Vaig per parts:
- Pel que fa als granets al braç em sap greu perquè no sóc dermatòloga i no sé a què es deuen. El millor que pots fer és anar al metge o la farmàcia i que t'ho vegin, segurament amb alguna crema o sabó marxi.
- Pel que fa als punts negres i granets, el que pots fer és ser constant en netejar-te la cara matí i tarda amb un sabó especial i posar-te una crema especial també després. Posar-se lentilles és un bona idea, però jo tampoc sé a partir de quina edat són recomanables, pregunta-li a l'oculista.
- Respecte als canvis que et vols fer al cabell, si t'ho fas en una perruqueria de confiança, i et deixer aconsellar per ells, no tindràs cap problema en el cabell. A més, el cabell va creixent. Molts petons!!