Necessito ajuga urgent...
Hola! Doncs... estic realment enamorada d'un noi, el problema? Viu a 1h i mitja de casa meva i es el germa de la novia del meu cosi... fa dos anys, ho vam intentar ja que els dos ens agradem pero no va anar be, perque segons ell no es pot enterar ningu perque si surt malament la familia s'enfadara i eso saps... i pf jo l'estimo moltissim mai he estimat tant,quan parlo amb ell estic super be i feliç... cada tio que estic els comparo amb ell, a vegades penso que no trobare a ningu com ell... i la veritat es que no se que fer, tots dos ens estimem i ho parlem, pero per la distancia i la familia sempre acabem picats... que aconselles? L'estimo massa... gracies!!!!
InterPersonal

Hola Geemma97!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Portar una relació a distància no és gens fàcil, però tampoc impossible! Cal que els dos membres de la parella estiguin molt entregats i fins i tot així, hi poden haver dificultats i mals entesos.
Si tots dos sentiu el mateix i voleu iniciar una relació, parleu-ne i poseu en una balança pros i contres. Valoreu com gestionareu la distància i si tots dos esteu disposats a fer el possible perquè la cosa vagi bé.
A més, recordeu que el fet d'estar una mica lluny no ho fa tot negatiu: us trobeu a faltar d'una manera molt romàntica, us reserveu una estona al dia per parlar, no us cremeu amb la rutina de veure-us cada dia... Amb això volem dir que tots els tipus de parelles tenen les seves dificultats concretes, i vosaltres haureu d'aprendre a gestionar les que us trobeu pel camí.
Recordeu que moltes parelles que porten anys van començar com vosaltres! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat