Menjar i pès
Hola! :) Mira nosé si aquesta consulta me la podràs contestar ràpid o no, però jo m'espero el temps que fassi falta, el cas és que la meva familia sempre hem diu que estic molt prima que hauria de menjar més etc, però nosé que em passa que, jo em vec bé, peso 59k i medeixo 1,71 però m'agradaria pesar 55 o així, el cas és que a casa dels demés o a casa del meu novio si menjo, és super poc, però és perquè m'he acostumat a menjar poc i estic acostumada, i a l'hora de dinar a l'insti també super poc, llavors el que em passa és que quan arribo a casa per berenar m'inflo a menjar (barreja, per ex: entrepà de pernil dolç i galetes de xocolata, perquè m'agrada barrejar el dolç amb el salat) creus que això de no menjar i després que em donin atacs és bulímia o alguna cosa? Espero que em puguis ajudar, un petó! :D
Sara Bujalance

Hola anon1999! Primer de tot, amb el pes que tens ja estàs prima! No necessites baixar a 55, seria massa poc i podries tenir problemes greus de salut. En segon lloc, això que expliques que et passa a l'hora de berenar és perquè a l'hora de dinar no menges prou. Per això és molt important que facis un àpat ben fet, per evitar arribar amb tant gana al berenar. Si ara veus que et costa perquè no estàs acostumada a menjar més al migdia, no t'amoïnis, fes un esforç i ja veuràs com en poc temps podràs dinar bé i a l'hora berenar en tindràs prou amb un entrepà o una fruita. És molt important que facis tots els àpats bé, ja que si no, amb el temps, tot això si que es pot acabar convertint en un trastorn de la conducta alimentària. Molts petons!!