odi contra mi ( faaaaaaaaig aaaaaixoooooo per reconeixeeeeer la eva consuuuulta)
Be el k jo us volia dir es k jo sc un noi de 14 que soc gai i ningu ho sap. Pero aixo no es el problema, el problema es k el meu avi i el meu pare son... aixi per dir-ho "ANTI GAYS". Per exemple: l altre dia stavem mirant amb el meu avi la nova serie de TV3 k z diu Cites on sortia l'Alex Moner k feia de gay i kuan es va començar a liar amb un altre tio es va posar a cridar - me cago en la puta treieu aixo ara mateix k aixo es una porkada es fastigos ( tmbe stavem amb el meu cosi) - tmbe va dir- JA PODRIEN ESTAR TOTS MORTS- i aixo em va ofendre molt. Des d aquell dia, la majoria de les nits kua ho penso, m'entra una senscio d'odi contra mi i ganes cm de morirme.
Necessito ajuda!!!!!
InterPersonal

Hola Me da best!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Primer de tot pensa que ser homosexual no és res dolent, per tant, tu ets el primer que has de pensar que és quelcom que és bo, del que no t'has d'avergonyir ni t'ha de fer sentir malament.
Malauradament encara existeix molta homofòbia que pot provocar molta inseguretat i malestar. Expliques que són el teu pare i el teu avi qui tenen aquest tipus de pensaments sobre els homosexuals, però has pensat mai a parlar-ho primer amb la teva mare? Potser en ella trobes el suport que necessites. No podem impedir que, en rebre la notícia pugui tenir cert impacte (pensa que vivim en una societat on tot està muntat i preparat per ser heterosexual, per tant, encara a dia d’avui, rebre una notícia com aquesta pot ser un impacte). Però en processar bé la informació, sobretot si es rep orientació i un cop de mà d’entitats que treballen per normalitzar aquesta situació, la cosa canvia.
Et recomanem que visitis el web del Casal Lambda on trobaràs molta informació que et podrà donar un cop de mà. I també el blog del nostre company Gabriel J. Martín psicòleg especialitzat en psicologia gai.
No dubtis en demanar assessorament i ajuda si ho necessites!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat