algunes preguntes no fan mal a ningu :)
holaa mireu se que em fare pesada pero us agrairia que em contestesiu a totes les preguntes
1- mireu yo sempre he sigut d'ajuntarme mes amb nois que amb noies pero la meva mare em diu que majunti amb noies pero esque amb noies no soc jo mateixa que faig? faig cas a la meva mare o a mi mateixa?
2- mireu a lestiu els dimecres els del meu poble fem excursions i yo me ajuntat amb un grup on tots son 1 o 2 anys mes grans que yo pero el cas es que les meves antiges amigues estan geloses o algo per l'estil perque em miren malament no em parlen.... A que pot ser degut aixo?
3- bno tamb me enterat que la que era amiga meva em va dient puta a les esquenes i clar llavons ma ficat a tot el seu grup en contra meva i totes em van insultant ami sincerament mes igual pero ya es pasen una mica perque es fiquen amb el meu grup i tot. que puc fer perq no es fiquin amb ells?
moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola Swagera!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
1. Com amb més gent et relacionis més bones amistats aniràs incorporant a la teva vida, i això és fantàstic! En la varietat està el gust, i tenir amistats amb nois i noies està molt bé! Així que tu mateixa, ajunta't amb qui tu vulguis sense tancar la porta a ningú, sigui noi o noia!
2. Doncs nosaltres tampoc ho podem saber... per què no els hi preguntes? D'aquesta manera surts de dubtes i podeu parlar-ne amb tranquil·litat.
3. Ningú, sota cap circumstància, t'ha de faltar el respecte d'aquesta manera. Tot i així, a vegades arriben rumors que no són del tot certs, per tant sempre els hem de posar una mica en dubte fins que no es demostri el contrari. Si aquesta noia era amiga teva, per què no ho parles amb ella? Què ha passat perquè deixeu de ser amigues? Si teniu ganes de solucionar i recuperar la vostra amistat parleu-ne des del respecte i aclariu el malentès.
Esperem haver respost els teus dubtes! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat