Nose si ten recordaras!!!
Hola! No se si t'enrecordaras que et vaig comentar que havia demanat que una infermera em fes una dieta, doncs me la va fer, em va pesar i em va explicar com havia de fer-ho, et vaig dir que tenia pors i em vas dir que li comentesa, doncs fa una setmana que le començat i no li vaig dir res, no ser com dir-li, la dieta no m'esta anan massa bé, he de fer 5 apats i si en fai 2 encara gracies... va dir-me tambe 1 kilo al mes, i jo amb una setmana ja he perdut el kilo. En definitiva, no aconsegueixo menjar bé, jo crec que es per por a engreixar i perque no em vec gens gens be, nose que fer de veritat.. necessito ajudar, m'estic començan a obsesionar ja que alguna amiga em diu que tinc un problema amb el menjar, i jo no vui acabar malament, pero tampoc em vui engreixar...
Moltes gracies, i espero que em donis algun consell de que fer amb ma vida i de com dir-li el que penso...
També he de dir que pel que he vist a internet moltes coses de les que em passe a mi, el de veurem malament, por a engreixar, no tenir gana, pressio baixa te a veure amb anorexia, nouse tinc molta por..
Sara Bujalance

Hola lulli15! I tant que me'n recordo de tu. La veritat és que per tot el que dius sembla que estàs patint un trastorn de la conducta alimentària, per això és molt important que li expliquis tant a l'infermera que et porta la dieta com als pares. Sé que no és fàcil parlar d'això, però estic segura que podràs treure la força i la valentia necessàries per fer-ho. Si veus que parlar amb els pares cara a cara et resulta molt difícil pots escriure una carta o enviar-los un e-mail explicant-los què t'està passant, així ho podran llegir sense que tu hi siguis davant, i escrivint-ho podràs pensar i endreçar bé el que vols dir. Un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i podràs rebre l'ajuda que et mereixes. Molts ànims i molts petons!!