Estic feta un embolic!!
Hola! Volia fer una consulta ja que he ja he xerrat sobre aquest tema amb alguns amics meus, però vull un consell més adult. T'explico.
Fa any i pico vaig conèixer a un noi i es va fer amic meu, no tontejava amb mí però a mí m'agradava i erem amics. Al cap d'un temps, ens vam deixar de parlar i veure sense raó. Després va aconseguir novia. I un día, li vaig obrir al whatsapp, després de tant temps sense parlar i em va dir que ho havíem deixat ell i la novia. Llavors, en aquell temps va començar a tontejar amb mí i jo també tontejava. Em va dir que com acabava de sortir d'una relació doncs que no volia un altra però que volia tenir alguna cosa amb mí. Em va dir que no em faría mal i que no jugaría amb mí.També em va dir que jo li atreia i que sempre li havía agradat la manera de ser meva. I jo em vaig negar perquè sé que ell ha estat amb moltes i s'ha liat amb moltíssimes. Ell va continuar insistint.Li vaig dir que jo era una persona de relacions series i ell em va dir "Pero per alguna cosa es podría començar". Al cap del temps va tornar amb la novia i em va deixar de parlar. I fa uns dies, m'el vaig trobar pel carrer i porta dos dies seguits parlant-me. Es veu que ell i la noia aquella ho van deixar definitivament fa un mes. I ahir ell va estant dint-me que ara era un noi que no sortia tant amb noies i que ja no era faldiller, estàvem tontejant i em va dir que ell volia seguint el mateix que l'altra vegada.
El problema es que no sé que fer perquè crec que n'estic enamorada d'ell i no vull que em faci mal, però d'altra cop m'agradaría no quedarme amb el dubte i intentar-ho.
Ajuda si us plau!!
InterPersonal

Hola Mika!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Sembla que ets una persona amb les idees força clares, enhorabona!
Està molt bé que en parleu i que consensueu quin tipus de relació tindreu i si tots dos esteu d'acord en portar-ho d'aquesta manera. Si tens dubtes o veus que comences a patir, tens el dret d'aturar-ho quan tu ho consideris.
Sovint quan uns dels dos està enamorat però l'altra només sent atracció, és probable que un dels dos acabi patint o confonen els seus sentiments. Per això, és important que en parleu i que valoris si el que et proposa és el mateix que tu vols en aquests moments, si és així endavant, si no pren-te el temps que necessitis.
Esperem que la vostra història us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i bon estiu Mika!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat