Em veig prima
Hola, tinc alguns dubtes. Medeixo sobre 1'54 i tinc 14 anys, creieu qe soc massa baixeta? A mes a mes peso 39 kg. Tothom em diu que estic prima i que si no menjo i tal. La veritat es que jo tambe m'hi veig bastant prima pero no se que fer per intentar guanyar una mica pes, no gaire pero al menys per no semblar tan petita. A mes soc bastant nerviosa sempre estic en moviment i menjo molt a poc a poc. Encara que no sembli que no menjo si que menjo de tot i les 5 menjades encara que no soc de gans quantitats. A mes a mes faig molt d'esport, faig ball esportiu i entrno gairebe cada dia sobre unes dues hores i també faig alguns exercicis alguns dies a casa quan tinc temps. Tothom em diu que tinc bastant de muscul i tal. Pero moltes vegades quan em vaig a comprar roba, sobretot pantalons curts em van grans i em fan moltes bosses a la zona de la cadera. Tambe he de dir que faig bastantes extrescolars i a l'hivern poques vegades dormo 8 hores entre setmana perquè hem quedo estudiant.
Se que soc el contrari al mon,que totes volen estar super primes pero jo nomes vull una mica mes per la roba i no ser tan recta ja que no tinc gaire pit tampoc. Em podrieu dir que puc fer?
Pd: Sento les faltes d'ortografia pero es que estic des del movil.
Moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola guapaa11! Estigues tranquil·la perquè la teva alçada és normal per l'edat que tens. El teu pes és justet però si menges de tot, variat, suficient (sense passar gana), et trobes bé i el metge troba correcte el teu estat de salut no t'has d'amoïnar. De la mateixa manera que no hi ha forma senzilla d'aprimar, engreixar també pot resultar molt difícil, sobretot si la teva genètica és de ser prim, com sembla ser el teu cas. El millor que pots fer és tenir paciència i esperar a que el teu cos vagi madurant. Encara ets joveneta i tens molts anys per desenvolupar-te. Ja veuràs com a mida que vagi passant el temps et sortirà més pit i el teu cos prendrà més "forma" tot i potser no engreixar gaire. Molts petons!!