Baixo de pes
Bona tarda.
Primer de tot moltes gràcies per llegir la meva consulta.
Resulta que últimament estic perdent pes, mesura 1,70 i tinc 18 anys. Des de Febrer que pesava 73 kg i he baixat fins a 65 kg en 4 mesos. Jo diria que es un efecte secundari del medicament que estic prenent per una malaltia que tinc, ho he mirat al prospecte pero esta catalogat com a molt raros.
Aquest medicament el prenc des de l'any 2012 i segurament serà crònic, però durant els anys que han anat passant fins a el febrer jo he augmentat de pes, no gaire, 3 kg pero ja esta.
Jo menjo tot el que puc pero qualsevol cosa m'atipa,per exemple si normalment quan seiem a taula mengem 2 plats i postre doncs jo m'atipo ja amb el primer, el segon quasi no el toco i a el postre no arribo.
Ara mateix noto que estic bastant fluixa, no em noto amb energia i faig esport com puc perque no vull estar xof i quedar-me tot el dia estirada al sofà.
Els meus pares no m'han dit res al respecte pero un amic esta preocupat per mi ja que no ho troba gaire normal.
A el meu metge no li puc comentar en aquest moment perquè no tinc visita amb ell fins el desembre.
Moltes gràcies, espero que em pogueu ajudar i si alguna persona més té el mateix problema que jo espero que la resposta li serveixi també.
Sara Bujalance

Hola RodriMeri! Aquesta pèrdua de pes i pèrdua de la gana no són normals. Els motius poden ser molts, la medicació que prens, algun problema de salut... Per això és molt important que avancis la visita que tens amb el metge. Truca'l i demana-li si et pot veure abans. Una altra opció és que mentre esperes la seva visita demanis hora amb el metge de capçalera, ell/a també et pot ajudar. Sigui com sigui però ves al metge el més aviat possible perquè tan pot ser que no sigui res com que sí que hi hagi algun problema. Molts petons!!