COM REDUEIXO O DISIMULO LES CADERES?
HOLA! tinc un problema:tinc unes caderes molt amples i sembla que sigui més grassa del que sóc,jo faig esport,jugo a volley,però com que tinc unes caderes molt amples sembla que estigui gorda i la veritat es que tinc un petit trauma amb l'alimentació ja que de petita em deien elefant ,foca... etc
necessito que em donis algun consell per a dissimular-les o reduirles siusplau!!
moltes gracies !
Sara Bujalance

Hola! Reduir només una part concreta del cos, com les caderes, no és possible. El que sí pots és mantenir un bon pes en general, incloses les caderes, menjant equilibrat i fent esport. Fer esport, de fet, t'ajudarà molt. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta, step o patinatge treballaràs cames, cul i caderes en concret i et veuràs millor. Tot i així recorda que el volum de les caderes depèn també de la forma dels ossos, i això no ho podem canviar. El que també pots fer és posar-te roba que afavoreixi el teu tipus de cos i dissimuli una mica les caderes com, per exemple, pantalons de cama recta, faldilles en forma d'A i vestits creuats. MOlts petons!!