AMOR AMB OBSTACLES....
Ola em dic mahdi i soc del baix emporda. Tinc un gran problema amb l'amor i esk hi he trobat un obstacle texplico k ha passat i com: Jo estava ambu una amiga i va ella i em presneta a la sva millor amiga i m'enamoro a primera vista d'aixo ja fa 1 any osigui 1 any seguint i buscan la forma de tenirla entre les meves mans pero uan li vull expresar k l'estimo nse k em passa pero penso ''I SI NO EM VOL/I SI NO LI AGRADO/I SI SOC UN AMIC PER ELLA I SI I SI I SI.....'' Jo vaig tenir corratge per demanarli i ho vaig voler fer amb indirectas pero ella no les captava i un dia dic JA LI DIC I K PASSI EL K PASSI. Obro el whats i trobo k a la seva fto esta fen-se un peto amb un molt bon amic i a l'estat diu testimo pau ets el meu amor pero jo l'estimo i no la penso deixar la vull per mi pero costaa... Cada nit per skype parlem i li donc un pilo dindirectes x exemple li dic: Donem consell avera jo estimo a una nena i ella esta surtin amb una altre pero jo la segueixo estimant k faig i ella no ho capta... K faig ajudaaaa si poguesis responme per correu:
Correu: mahdibrazi@gmail.com
Nom:Mahdi brazi daraaoui
Edat: 15
Enserio ajudem pliiis nse k feer
Elena Crespi

Mahdi, et responem per aquí ja que per això tenimel consultori.
gràcies per escriure'ns.
Hi ha una cosa que dificulta que ella pugui estar amb tu, com tu molt bé dius, aquest obstacle. I, per tant, només pots fer dues coses:
O li dius directament ´(sabent que ella ja té parella i que potser et diu que no sent el mateix) o intentes oblidar-la.
el més important perquè hi pugui haver amor és que tots dos sentiu el mateix i aquí sembla que l'únic que està enamorat ets tu. és molt dur però és la realitat. Perquè us pugueu estimar i estar junts necessiteu que passi això: que tots dos us estimeu. I pel que ens expliques, ets tu qui se l'estima i ella ja té a aquest altre noi, per tant, és força difícil la situació.
A veure sifas un pas més i decideixes explicar-li o oblidar-la...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres