Tinc una amiga extranya.
hola, sóc noia i tinc una amiga que li ha quedat una assignatura per suspessa: naturals. Diu que no té ni idea,que quan llegeix no entén res i que ha d'estudiar els 3 trimestres. els seus pares treballen i no li poden ajudar gaire. Apart, m'ha dit que fa temps que està a casa la seva cosina a Madrid i que estarà tot l'estiu allà. I jo penso... Llavors com estudiarà? Si tot el rato està amb la seva cosina?
Nose què fer, cada dia té menys ganes d'estudiar. En el fons se que ella no vol repetir curs i que es bona persona. La coneixo molt bé.
Ajuda i merci❤️
InterPersonal

Hola Sensenom07!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Suposem que encara que marxi a Madrid amb la seva cosina, haurà d'organitzar-se el dia de manera que pugui treure el temps necessari per preparar-se la recuperació de naturals. Pensa que està en les seves mans i tu no pots fer massa cosa.
Si us veieu abans que marxi, sempre pots donar-li un cop de mà, explicar-li allò que no entengui o ajudar-la a resumir i fer alguns esquemes que la puguin ajudar a portar l'assignatura millor. També podria apuntar-se a alguna acadèmia o agafar algun professor particular que pugui ajudar-la!
Pensa que la responsabilitat és seva i si ella no posa l'esforç que requereix per treure l'assignatura tu no hi podràs fer res.
Esperem que li vagi molt bé a la teva amiga i que pugui organitzar-se bé per recuperar naturals!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat