Em sento molt gorda!
Sóc una noia de 16 anys. El meu problema és que em sento molt gorda però quan li pregunto a algú sempre m'ho nega. Crec que la gent m'ho nega perquè no volen ferir els meus sentiments però necessito que algú em digui la veritat sobre el meu cos.
Peso uns 53 Kg i mesuro 1,53 cm.
No sé què puc fer per baixar de pes, ja que he intentat moltes coses i no funcionen. Cada dia menjo amanides o verdura, o si més no menjar saludable. També faig molt d'exercici 5 dies a la setmana...
Estic molt preocupada i la meva mare no em vol fer cas, ja que moltes vegades li he demanat que em porti a un dietista però ella diu que no em cal.
Necessito una resposta urgent.
Sara Bujalance

Hola! Fes cas dels altres i de la mare perquè el teu pes està bé, no estàs grassa i no necessites aprimar, per això no aprimes, perquè el teu cos ja està bé com està. Pensa que el pes no depèn només del que mengem o l'esport que fem, també depèn d'un factor genètic, que no podem ni triar ni canviar i per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. El que necessites no és aprimar, sinó aprendre a estimar-te i mirar-te a tu mateixa amb bons ulls, valora el teu cos, és un cos bonic! Molts petons!!