Es normal no tenir semprr el mateix pes??
Hola,soc una noia i tinc 15 anys i cada dia em peso. (No estic obsecionada amb el meu pes) pero no se si es normal q depen del dia el meu pes pot variar fins a 3 kg. Es a dir que un dia peso 50 l altre 53 l altre 51 i mai es igual!! Es normal? Pq em passa??
Sara Bujalance

Hola Lauriii! Això que et passa és perfectament normal, no has de patir per res! El pes mai és exactament el mateix, i en funció de diversos factors pot variar fins a 3 quilos aproximadament. Depèn de coses com el moment del dia en el que et peses (a la nit acostumem a pesar una mica més), si has anat o no al lavabo, si has ingerit menjar o líquid, etc. En les noies també depèn molt del moment del cicle menstrual en el que es troben. Per exemple, amb la regla es pot arribar a pesar 2-3 quilos més. Així que quedat molt tranquil·la perquè és normal aquestes fluctuacions de pes. El que no seria normal és anar pujant i baixant molts quilos, però fins a 2-3 quilos és normal. Molts petons!!