30/7/15
Bones! Resulta que fa dos anys em vaig fer amiga una mica a la força (tema dels pares) i resulta que al principi em queia genial, però al cap del temps que l'he anat coneixent millor doncs he anat veient que som persones molt oposades, però no allò de que "lo opuesto se atrae" sino que veig que és molt diferent a mi i a tots els meus amics del poble. I ja fa temps que de tant en quant discutim i jo li explicaria el que sento però ho vaig fer un cop i amb la pressió dels pares pues ho vam arreglar però per mi no s'ha arreglat res perquè em sento molt incomoda amb ella i ja no puc més! Vull dir-li el que sento però tinc moltíssima por per ella i per els pares que al estar junts pues no els vull causar problemes... Com puc solucionar-ho de manera que no ens acabem odiant però que cadascuna vagi per la seva banda?
Moltes gràcies!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Doncs sempre és millor fer-ho des del respecte i evitant discutir, ja que així no aconseguiràs res més que empitjorar les coses. Primer podries parlar amb els teus pares i explicar-los, tal com has fet aquí al consultori, com et sents. No es tracta que trenqueu la vostra amistat, simplement heu d'aprendre a gestionar les vostres diferències sense que us afecti ni discutint.
Esperem que aconsegueixis arreglar la situació i que aconseguiu arribar a un punt on totes dues us sentiu a gust.
Una abraçada ben fort i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat