crek k em mola sense coneixel gens.....
Ola ,krek k ma mola un noi ke baix coneixe per internet tink po denamorarme dell pk no el conek ni le vist per ara ya fa casi un any k parlem i ell sempre majuda parlem casi cada dia i ns kom dirli k l esimo molt!!!! ns si fax lo korekte o le doblida nssss nsss k faxx SOS
InterPersonal

Hola!!
No pateixis, no ets la primera que s'enamora d'algú virtualment!! Això si, fins que no el coneixis en persona no sabràs si també estàs enamorada de la persona que t'escriu cada dia! A vegades pot passar que un cop coneixes a la persona, no sents el que senties per internet, ja que pot ser que l'hagis idealitzat, o que la imatge que t'has creat d'ell no quadra amb la real. per tant jo et recomano que no et declaris fins que no l'hagis conegut. Perquè no li dius de quedar algun dia? Si us enteneu tan bé per internet segur que no et serà difícil proposar-li, no? Si quedeu intenta anar-hi acompanyada d'alguna amiga teva ja que si no va bé sempre serà millor no estar sola!
Espero que aquesta història d'amor acabi molt bé!!
Marina Marull www.interpersonal.cat