Amor a distancia..
Bon dia
vaig anar de viatge a les illes balears on vaig conèixer un noi per pura casualitat. Vem anar quedant cada dia i ens vam anar coneixent. Ell es un noi que va molt de flor en flor pero em va dir que te ganes denaomorarse ja. be, al tornar a barcelona vam seguir parlant i ara estic molt pillada dell. Jo no se que sent ell per mi i em fa cosa preguntarli, pero el que si se es que vull estar amb ell, quedar amb ell, veurel... ell em va dir que volia que tornes, que si venia podia quedarme a casa seva uns dies, sempre parlem etc..
eLS Meus germans no em recorlzen, em diuen que les relacions a distancia sonuna merda i que no arriben a res, en canvi ma mare em diu que parli amb ell, que es molt maco i que puc anar-lo a veure'l.
be, resumint. no se que es el que vol ell, no se si realment li agrado, si vol que vagi a veurel, sideixar de parlar amb ell, si no...
gracies!!
InterPersonal

Hola Laia14!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva història!
Portar una relació a distància no és fàcil, però tampoc impossible! ;)
Nosaltres tampoc sabem què és el que ell vol, per què no li preguntes? Si parleu tant segur que heu anat agafant cada com més confiança i podeu parlar de qualsevol cosa, no creus? Sabem que no és fàcil i que pot fer vergonya parlar-ne, però que hi perds si li preguntes? Què és el pitjor que pot passar?
Esperem que la vostra relació us vagi molt bé! Ja ens explicaràs! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat