NO SE QUE EM PASSAAA!!
Hola!!
Mira el meu problema es que no se que em pasa, no tinc novio, pero m'hi parlo amb alguns per(wuatsapp,facebook...) pero cuan agafem confiança i ens agradem i em diuen de quedar, no vull quedar amb ells perqué em fa molta vergonya, i dic ells, perqué m'ha pasat molts cops, es que crec que a les fotos surto molt bé perqué hi han efectes a les cameres i tal...però en persona no soc tan guapa i nose perqué es pot dir que em fa "po" quedar amb ells i no els i dic el que em pasa i deixem de parlar, i en sento malament perqué he perdut moltes amistats per culpa del que em pasa...crec que els hi cauria molt be, perqué soc molt simpática, pero el que pasa es que agafem confiança tipus quedar com novios i aixo, i em pasa el que te explicat i no puc...i la gent familiars etc...em pregunten com es que no tens novio? I jo els hi dic que ningú es fixa em mi o que no coneixo a ningú...si em puguesis dir el que em pasa...
Graciès adolescents💜💜💜
InterPersonal

Hola Aga!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Per què no proves de conèixer gent cara a cara? Sovint per les xarxes socials ens resulta més fàcil expressar-nos o dir allò que volem sense tanta vergonya, però com estàs comprovant en el cara a cara les coses canvien i la vergonya guanya terreny!
Et recomanem que inicis alguna activitat que t'agradi i aprofitis l'ocasió per conèixer gent nova. L'objectiu principal no és trobar parella, sinó que coneguis noves amistats, facis front a la teva timidesa en el cara a cara, i qui sap si coneixes a algú especial amb qui et ve de gust iniciar una relació.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat