Molt confusa
Hi ha un noi que porta pillat per mi moltissim temps,i es porta super be amb mi i tal,pero jo l'altre dia li vaig dir que jo ara marxava al poble i que jo alla al poble tenia algun rollete i es va molestar(totalment normal),la cosa es que ell em va demanar que em centres en ell i jo en aquell moment li vaig dir que no,que necessitava un temps i que si ens trobavem a faltar ens obrissim. Jo d'aqui poc marxo al poble i nose com anira la cosa amb aquells rolletes,i estic feta un lio perque per una part vull estar lliure pero per l'altre trobo a faltar parlar cada dia amb ell i pf.. No se que feer! AJUDA SIUSPLAAU!
InterPersonal

Hola Shia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
A tu t'agrada aquest noi o només el veus com un amic? En funció de la resposta la situació canvia... si només el veus com un amic deixa-li les coses clares perquè no es faci il·lusions i continueu amb la vostra amistat sense que cap dels dos pateixi, i encara que marxis al poble avui en dia és més fàcil que mai seguir en contacte. Així no el trobaràs tant a faltar!
Amb els "rolletes" que tens, tu mateixa veuràs que vols fer quan arribis al poble! A vegades volem saber què passarà en determinades situacions, però com saps no ho podem saber fins que ens hi trobem. Per tant, no et preocupis i si tens tants dubtes, dóna't un temps per veure què sents exactament i què és el que vols!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat